سایت آنلاین ساعات روز

سایت رسمی آنلاین ساعات روز حمید آذر

سایت آنلاین ساعات روز

سایت رسمی آنلاین ساعات روز حمید آذر

سایت آنلاین ساعات روز

سایت  رسمی آنلاین ساعات روز حمید اذر

سایت آنلاین ساعات روز آماده شده و شما عزیزان میتوانید از امکانات سایت آنلاین ساعات روز از لینک زیر استفاده کنید

https://maintime.ir

جهت بخش پشتیبانی و گرفتن سرکتاب با قرآن با شماره 09384124146 در ساعات اداری تماس بگیرید


----------------------------------


 
حراج! پکیج جامع خودهیپنوتیزم

آموزش عملی خودهیپنوتیزم در چهل روز


  • نظرات 9 + ارسال نظر
    محمد دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت 13:28

    جناب استاد بنده برنامه متا رو روی گوشیم داشتم ولی الان گوشیم رو عوض کردم برنامه روی گوشی جدید کار نمیکنه دستور بفرمایید باید چیکار کنم

    پژمان جمعه 21 آبان 1400 ساعت 17:07

    با سلام خسته نباشید من میخاستم با استاد حمید آذر صحبت کنم و از جایی که ایشون رو فردی عالم و برجسته و صاحب سبک شناختم فقط باید مشکلم رو خدمت خود ایشون بگم هزینه اش رو هم حتما پرداخت میکنم این شماره من هست ۰۹۳۶۱۹۷۴۴۵۵

    وزیری جمعه 7 آبان 1400 ساعت 21:59

    متاسافت لطف نسخه ویندوز قرار دهید اندروید کار نمیکنه برام

    سجاد شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 12:32

    سلام استاد وقت بخیر استاد آیا هنگام نوشتن تعویذ یا دعا قمر باید در برج طالع شخص باشه .یا اینکه لحظه ای که میخاییم دعا یا تعویذ بنویسیم صورت فلکی طالع شخص در حال طلوع باشه و ساعت هم سعد باشه کافیه ؟ممنون میشم جواب بدین

    فاطمه شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت 19:03

    ثبت نام کردم چرا کسی با من تماس نگرفت

    سیدرضوی دوشنبه 23 فروردین 1400 ساعت 03:51

    سلام استادآذرعزیز
    ممنون و تشکر ازنرم افزار متا
    مزاحم شدم خواستم بدونم که بروز رسانی این نرم افزار خوب کی می‌باشد
    چون طبق محاسبات نرم افزار امروز دوشنبه اوماه مبارک رمضان است

    منیر کاشانی چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 15:17

    برای ساعت

    علی سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 16:44

    منظور از ساعت مشتری در روزهای پنجشنبه و جمعه در ۲۰ روز اول ماه قمری وبرای دریافت ساعت مشتری وزحل لطفا به زبان ساده و قابل فهم توضیح دهید

    در بخش آموزش سایت citar.ir توضیح دادم.در چند روز اینده ساعات روز در سایت 4soq.ir به صورت رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت

    محمد سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 13:56

    سلام استاد خسته نباشید برای پیگیری دعای گشایش کار که قبلا صحبت کردیم ومبلغش را واریز کردم چطوری پیگیری کنم در واتساپ جواب ندادید
    ممنونم

    تماس بگیرید به غیر از روزهای تعطیل 09384124146

    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد